13 april - Uppsala

Kom precis hem efter en hel dag i kära gamla Uppsala.
Först var vi och fixade med farmors grav.
Och guuud vad jag har längtat efter min älskade kebab sås från saffets (jalla jalla?).
Mm-m-mm, varför har alla kebab ställen i sthlm skit sås för? Alla borde ha den!
Hittar alltid massa saker jag vill köpa i Uppsala. Det är mycket bättre kläd utbud på nåt sätt.
Fattar inte folket som åker till sthlm för att shoppa, finns ju inte ett shit här. Och om det nån gång har funnits nåt fint så är det slut på en mille sekund för folk är som gamar. Hatar att shoppa i sthlm.
Sen var vi hos farfar som har kommit hem efter en månad på sjukhus.
Han är mycket piggare, skönt! 
Somnade i soffan efter som jag bara sovit 5 timmar inatt,
Tror klockan var lite innan 6 sista gången jag kollade inatt/morse.

Big softing to do, kolla Tonårsliv på svt1 kl 21:30 ikväll!

df
( dimmigt och börjat ljusna kl 05:30)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0