23 april

förlåt mig, kära trogna (ca 20 st) läsare, for i have sind.
jag vet. jag är sämst på att uppdatera.
Dom första dagarna när jag skapade bloggen hade jag sååå mycket i huvet.
Kunde skriva minst ett inlägg i timme typ.
Men den gnistan dog. Jag som trodde jag hade funnit mitt kall.
Ack så fel man kan ha! MEN! Skam den som ger sig.
Lowa gör comeback! Slamdunk style!

Kom precis hem efter att ha varit och ätit med Kicki på Sholeh,
Ni som bor i haninge vet kanske vilken jag menar. Ligger mittemot coop forum, uppe på höjden.
Ser ut som jag vet inte vad, känns som dom försöker vara flashigare än vad dom är..
Och det såg helt sjukt ut där inne. Discolamps infravärmare style i hela taket.
Ett säkert 5x3 meter stort vattenfall uppsmällt på ena väggen.
Och sen stor inglasad veranda på baksidan (den som syns från coop).
Där det var alldeles för kallt.
Det var iaf dyr men god mat.
Perfekt tzatsiki!

vxv          xvb





Sitter även och klurar ihop (läs:ladar ner) lite låtar som vi ska ha på flaket.
Blir värsta party sugen, jag kan bara inte sitta still till sån här musik.
Inte det som ligger mig varmast om hjärtat.
Men det är fortfarande jävligt bra. Och det är party musik vi ska ha så det här blir perfekt!
Glöm inte att skicka det låtar ni vill ha tjejer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0