Are you gonna leave me now, Can't you be believing now?

Hemma igen, mätt & belåten!
Idag lagade jag mat till familjen, det blir alltid så gott när jag lagar :) haha
Hittade massa saker jag ville köpa (såklart)..
Men det blev iaf en brun/beige t-shirt/tunika. Jätte fin, tunn och sommrig.
Precis vad jag behöver.
Och thank god äntligen har jag hittat en bikini.
Det blev en brun med "metall" kulor i ändarna.
Son jag nämnde här om dagen har man ju inte st 27 längre.
Så den kände sådär lagom kul att stå och prova bikinis på en blek vinter kropp. Haha
Men nu kan man släppa det problemet inför spanien/sommaren.
Kanske orkar lägga upp en bild sen.



Har hört den här låten några gånger på ztv, första gångerna zappade jag bort direkt.
Kunde inte förstå vem som slängt ihop en sån dålig låt..
Men så har det blivit fler gånger.
Och det var först idag när jag stog och fixade och hade mig och den låten kom på, och jag i det tillfället inte kunde/orkade byta kanal som jag insåg att den faktiskt är en riktigt bra låt!
Nytt & annorlunda sound. Tycker den är grym!

(Empire of the sund - We are the people)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0