Dd-d-d-ddarling

Onsdag! Hela klassen var hos en av frisör klasserna för att fixa håret, eftersom dom var hos oss i höstas nångång och vi visar dom hur man gör hårblommor.
Alla blev jätte fina i hårt. Ronja passar verkligen skit bra i sin nya frisyr.
Bra att du tog steget och gjorde den!
Jag hade tänkt göra ljusa & röda slingor. Med hätta, för jag gillar inte dom markanta kluttarna som blir i håret med folieslingor. Den blev iallafall folieslingor.
Dom är typ orange och sitter helt fucked up, kan inte ha min vanliga bena. Jag är inte nöjd.
Men får skylla på att Robin egentligen bara gör killar. Haha..
Ääh får väl va såhär ett tag nu.

Satt i skolan till kl 5 och gjorde nästan klart power pointen, bara kalkylen kvar nu. (Det jobbigaste)
Imorn är det mösspåtagning & Valborg. Jag och Robin pratade om Valborg i Uppsala som verkligen är en stor grej där.
Dom andra fattade inte ett shit, vad är grejen typ? Hur som helst, så ska jag inte fira i Uppsala iår heller.
Var väl 4 år sen sist. Fast jävla kul är det! Det blir mösspåtagningen och förmodligen lite party med/hos Christin på kvällen. 

Jag är trött idag igen, som vanligt. Tvättar! Har bokat om tiden säkert 4 ggr. Men idag var jag fan tvungen .. Uhh tråååååkigt!

(Nedan följer två riktigt bra låtar!)

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0