inge sol men glass & christin

God morgon!
Vaken och pigg igen.
Vaknade precis när pappa, annika & siri skulle gå ut genom dörren.
Dom skulle till nynäs och promenera, deras favorit syssla.
Visst, det är skönt och bra, men solen.
Solen är ett stort problem för mig.
Jag är så jävla varmblodig, kan gå mitt i vintern i en t-shirt och fortfarande svettas ungefär.
Så tänkt då hur det är i solen på sommarn.
Det är verkligen inte kul..
Afrika var ett helvete, blåsor på hela kroppen.. Som tur var kompenserade själva resan det!
Tur att vi har pool precis utanför dörren i spanien..
Jag långtar, åååh! Sa bli så skönt.

Iaf, jag åker inte till nynäs och går i solen fast jag egentligen skulle behöva och vill.
Jag åker istället till haning och träffar Christin :)
Som förresten ska åka med på flaket! Rooligt!
Äta glass, snacka skit & bara umgås.
Skulle fortfarande behöva ett par jeans till.
Vi får se. Ha en toppen dag i solen iaf!


(Har i hört eminems nya förresten? Jag vet inte vad jag ska säga..  urk!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0