Marie, Jennie, Christin & Amina!

Nu är jag hemma. skönt!
Var i skolan som vanligt, skällde ut estetisk verksamhets läraren igen.
Hon gör mig verkligen tokig, ish!
Sen åkte jag Marie & Jennie till sturegallerian, (usch) känner mig så jäävla felplacerad där.
Skulle lämna pengar för flaket. Så nu är äntligen det fixat också.
Sen på tåget hem frågade Christin & Amina om jag inte ville träffa dom i handen.
Så jag gick av tåget och vi gick och tog en kaffe.
Åkte sen hem till Christin och vi lagade mat. mums!
Sen åter in till handen för aminas sång konsert.
Fast amina banga och sjöng aldrig.. ;) Men dom andra var bra!
Efter det tog jag och Christin en tur ner till vattnet och tog en cigg,
Sen tillbaka till Christin, kollade på inför eurovision song contest.
Vilka skit låtar, bara Finland som är bra, jag hejar på dom!!
Sen blev det bråttom hem till Tonårsliv, super snälla gulle Christin körde mig :)
Gud, så här mycket har jag inte gjort på en och samma dag på läänge, och ändå har jag inte stressat, skönt!
Såna här inlägg är så tråkiga, bara maler på om vad man gjort.
Men kommer inte på nåt bättre sätt att skriva det på!

Vi var inne på åhlens och kollade bikinis i väntan på mötet.
Aldrig varit uppe på översta våningen förut :/
Men dom hade fetaste/lyxigaste provrummen.. Lila & brunt, Mmm-m-mm.!


dfdf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0