Valborgsmässoafton

Hela klassen jobbade ungefär ihjäl sig imorse för att kunna få klart power pointen som absolut skulle vara inne idag för att kunna skickas till dom andra domarna.
Några blev klara, andra inte.. Men det löser sig nog ändå.
Sen gick vi till S:t Eriks för mösspåtagning .. tvåorna sjöng.
Mössorna på och en massa skrik.
Vidare till nivå 22 i nån timme.. Jag var trött och sönder stressad som ett as.
Åkte ganska tidigt, käkade med Annika och gick och la mig i två timmar. Nu är jag vaken igen och ska göra mig iordning och sen vidare till Christin! Ha en skit bra Valborg allihopa!! :)

dg

På gång



dgdsg
Elin, Paulina, Zandra, Marie, Andrea, Nettan, Jennie  & Sanne
Oj såg nu att jag hade glömt Jennie :S knasigt.


cvcb
Glada gänget.

bbcxvb
Gladare gänget


Kommentarer
Postat av: Andrea

Fina bilder och en kul dag :D

2009-05-01 @ 15:40:33
URL: http://andreaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0