17 augusti

Jag lever fortfarande.
Har haft fullt upp med nya saker och nytt folk så bloggandet har kommit i 10e hand.
Jag har det bra, trivs riktigt bra med folket.
Allt rullar på och på Tisdag börjar skolan.
Huset är fint och ligger i ett riktigt villa-svensson område.
I det bor vi, Danne, Matte, Anton, Tess och jag.
Haha, är visst vissa grannar som är lite sura och tvära och
undrar vadfan 5 ungdomar gör i ett sånt här hus.
Men men.. Kanske tar och visar bilder nåndag.
Eller så blir det på nästa hus, för ja.
Vi ska byta. det blir ännu en flytt.
Förhoppningsvis blir det också bra..

Och dududu.. dumma söta knepiga svin gulle du.
Du vet vad jag tänker säga, så jag tänker inte ens säga det.
Du gör mig verkligen tokig, men jag håller ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0