9 augusti

Igår kom Fredrik och hämtade upp mig för vi skulle nämligen på bio och se Bruno.
Vilket misstag! Visst fanns vissa delar som var ganska roliga. Men det mesta var skit.
Fredrik ville tillomed åka gå därifrån. Haha..
Vi var helt enkelt inte på rätt humör tror jag.

Idag vaknade vi upp här hemma vid 12 tiden. och bestämde oss för att göra pannkakor.
Haha det gick väl sådär. Blev 4 ok pannkakor, resten slängde vi.
Vi gick ut på en promenad, köpte glass och hamnade på gräset i parken.

För ungefär en timme sen kom familjen hem, och Siri med dom såklart.
Siri och Fredrik fann varandra DIREKT! Hon sitter eller ligger aldrig still i mer än en minut nu för tiden.
Nu låg hon här i sängen brevid Fredrik och mös och var lite blyg och helt stilla en längre stund.
Så fort Annika kom och hämtade henne blev hon tvär ledsen och ville tillbaka.
Haha, gulligt!

Nu måste jag nog fortsätta packa lite.
Imorn ska jag in till stan och fixa det sista. pust!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0