I wish!

Nu är det kväll igen. Måndag kväll.
Sitter och funderar för fullt hur jag ska göra med flytten.
Ska jag handla här, eller ska jag handla på Ikea i Göteborg, eller kanske Helsingborg?
Vad ska jag handla? Ska jag beställa hem? Måste göra adress ändring.
Räcker alla sladdar till allt möjligt. Vad är det för väggar... m.m.
Måste åka in till stan och fixa en massa saker.
Haha och allt i sista stund som vanligt..

Så om ni har nån smart plan ni vill dela med er av såå feel free to do that!

Nu ska jag ta en kvälls promenad med Aleks.
Han snackar alltid så mycket, och vi snackar verkligen om allt.
Jag behöver tömma huvet så det blir perfekt.

Under tiden kan ni lyssna på detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0