Tvekningar och en krans.

Folket har lagt sig, och nu sitter jag här ensam och tokvaken igen.
Jobbade på idag och han med det jag missat under veckan.
Dock inte lika bra som jag kunde gjort det.
Nu återstår bara en väldig massa företags uppgifter.
Känns surt som fan att jag missat dom genomgångarna, men får försöka ändå.
Det är nu det man måste sätta sig in att jag verkligen valt det här själv, för att jag vill det.
Och det finns ingen som säger till mig att göra saker, eller tjatar om uppgifter osv.
Allt som ska göras måste komma från mig till 100 %.
Och allt ska helst vara 100 % perfekta jätte genomtänkta top-notch arbeten.
Nånstans i bakhuvet kommer skoltröttheten tillbaka.
Och jag undrar vad fan jag gett mig inpå.
Har jag verkligen viljan och drivkraften att ta tag i allt det här själv?
Eller känner jag bara såhär för att jag är sliten och utmattad efter en hård förkylning?
Men jag vill ju det här? Så jag får ta mig själv i kragen och verkligen satsa alla dom där procenten. Och gärna 10 till.

cvvc
Gör en krans av material ni själva plockat.
Använder man mer än ett material så måste man även använda fler tekniker.
Jag använde blodalm & amerikansk humlebo.
Och färgad spoltråd som effekt.


puss!


Kommentarer
Postat av: Nett

Kom igen nu gumman du klarar det här det vet både du och jag även om man blir skoltrött igen.

Du har velat det här sen ja, sålänge jag har känt dig iaf.

Vi saknar dig här uppe och håller tummarna att allt ska gå så bra det bara kan och att tiden ska gå fort så du kommer hem igen.



Miss you <3 <3 // nettan

2009-08-29 @ 10:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0