Why why why?


Igår grillade vi och lekte teambuilding lekar med klassen!
Egentligen grillade inte Tessan nånting, hon posade bara! ;)

xvvxvxxv

Och idag var första dagen vi jobbade med blommor..
Det finns hurmycket mark som helst runt omkring skolan där vi kan plocka eget material.
I mängder, kul faktiskt!
Hur som helst skulle vi göra en bukett, vi fick välja på 3 olika varianter och det skulle vara minst 2 tekniker.
Jag tänker inte ens visa er hel heten av min bukett, för den blev verkligen pinsamt ful.
Shit va värdelös jag kände mig jämfört med alla andras skit fina buketter.
Efter gick läraren och vi skulle stanna kvar själva och göra om buketten till ett arr av samma variant.
Det blev minst lika fult. Haha fyfan, *slå på fingrarna* skärpning Lowa.
Jag vet att jag kan bättre, eller?

zxz

Hur som helst så fick man vara ledig imorn om man gjorde klart allt idag.
Och tur var det för jag är numera förkyld.
Det suger som faaan!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ni verkar ha det riktigt kul i den nya skolan :D Inte kul att vara förkyld :/ hoppas de släpper snart! sj har ja vart förkyld nu i nästan två veckor, de suger!!

2009-08-21 @ 20:10:25
URL: http://andreaisaksson.blogg.se/
Postat av: Therése

Du blir snart frisk ska du se!Ät mycket C-vitamin. Krya på dig!!

2009-08-24 @ 19:30:21
URL: http://thasaresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0