5 december

Det är ungefär 2 månader sen jag skrev sist. 
Finns en massa olika anledningar till att orken och viljan till att skriva här inte funnits.
Det är såå mycket som hänt, varit en riktigt jobbig period.
Jag som trodde att jag haft mitt jobbiga i livet, haha.
Men jag antar att man aldrig kan vara säker & att man alltid kommer stöta på många och jobbiga hinder här i livet.
Den här period har fått mig att inse massa saker,
jag har lärt mig mycket och det har helt klart gjort mig starkare.
Förhoppningsvis kan man se det goda i nästa motgång med!
TACK verkligen TACK till alla som ställt upp för mig!
Linus & Emma, Mamma, Linda, Pappa & alla ni andra.
Utan er hade det inte funkat!

Vi gör mycket i skolan och jag har flera gånger tänkt att nu ska jag fota massa och sen börja blogga & visa folk vad jag gör igen.
Men sen är det något annat som slukar all min uppmärksamhet & energi.
Jag har helt enkelt inte orkat.
Men nu har det vänt, nu går det framåt igen.
Nu är jag back on track.

fssf


Kommentarer
Postat av: Therése

Goodi att du är tillbaka! :P Welcome BACK!

2009-12-05 @ 10:40:27
URL: http://thasaresen.blogg.se/
Postat av: marie

ÄNTLIIIGEN!!!! <33

2009-12-06 @ 22:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0