Lowa vs. Photomic vs. Posten

Idag har jag varit duktig!
Eller, igår med.
Skickade tillbaka alla mina skolfoton.
Två olika kuvert, det ena med katalogen och 6! frimärken.
Det andra med fotona och 4! frimärken.
Idag så låg det en avi på posten. Jag gick för att hämta den...
Och gissa vad jag fick tillbaka?!
Det där jävla kuvertet med skolkatalogen.
Stämplat o allt. Då säger Ernst ( Det är en utlänning, men han ser och beter sig på riktigt som Ernst Kirchsteiger, så där äckligt klämcheck) att det är mitt fel?
Att jag gjort nåt fel, och det har jag icke.
Jag försöker ringa till Photomic eftersom idag var sista returdagen.
Semesterstängt, såklart.
Ernst vill heller inte ta emot det och skicka iväg det igen eftersom det redan är stämplat och det kan man ju förstå.
Så jag ringer posten. För jag tänker icke betala typ 400 spänn för en skolkatalog jag inte ens vill ha för nåt någon annan gjort. Kom iaf fram till med hjälp av Kristoffers (postens kundtjänst killen) att det var postens fel, Inte mitt.
Han skulle skicka mig nya frimärken som plåster på såren.
Och så fick jag nått ärende nummer om det är så att Photomic nu kommer kräva mig på pengar.
Säger bara till dom att det är posten fel, punkt!


  xvn
Kan ni se framför er hur han sår där bakom disken och säger:
Neej neej neeej lilla gumman du,
Det kan inte jag svara på. Det moste varit du som gjorde något fel.
Jag kan inte skicka tillbaka.
Jag lägger bara under bänken, post mannen hämtar och lämnar och det kan bli problem for dig och mig.
Ring till posten, vill du ha nummer?
Hahahaaha, fast han är rätt go ändå..

Dessutom lagade jag middag till familjen idag.
Och det händer fan inte ofta. Men gott blev det!

Gjorde även en ny header.
Tänka sig att den jag blev nöjdast med hittills av alla jag gjort var den som gick snabbast och smidigast att få dit!
Kan det bli bättre? Nää..

Så nu blev det ett långt skit inlägg om totalt ointessanta saker.

puss!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Tack för att du bryr dig!



Angående min pojkvän så verkar det äntligen ha löst sig med allt. I tre år har vi gjort slut/nästan gjort slut nästan var sjätte månad. Så det har verkligen varit som en berg o dalbana. Vi har dock pratat väldigt mycket och kommit fram till att ge vårt förhållande en sista chans då vi verkligen älskar varann. Så jag hoppas på att det ska hålla!



Kram

2009-07-31 @ 23:18:06
URL: http://eehenriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0