Graduation!

Känns som ännu en ledig onsdag.
Inte alls som att det var sista dagen med FL3 igår.
Har alltså inte riktigt fattat det ännu. Kommer väl gråta floder när jag väl gör det. Buhu!
Jag har även värsta ångesten för att jag låg hemma på min egen studentkväll. Velade fram och tillbaka jätte länge, men sen tog jag ett långt varmt bad och kröp ner i sängen helt förstörd. Somnade nog vid 23 tiden.
Men har man blåsor under hela fötterna så har man. Kan fortfarande inte riktigt gå idag. Smärta!
Men, jag åker ju till spanien i 3 veckor om 8 dagar så jag ska inte klaga!

Studenten var roligt och stressigt och tröttsamt.
Inte speciellt kul att hela klassen blir utbuad av hela skolan för att våran klass fick springa ut först.
Vilka jävla människor det finns.. 
Jag var iaf först ut av alla på hela skolan! CRED!
Kaos att försöka hitta ut till sina föräldrar bland 3000 andra tokiga och glada anhöriga.
Med noll respekt!  Men det gick tillslut.
Flaket var också kaos men jävligt roligt!!

Jobbigt att åka därifrån med nästan hela klassen och se Caroline stå kvar och gråta floder..
Du är bäst och du vet vad vi tycker om dig!

Nu ska jag chilla vidare!

Tro på er själva och kör hårt FL3!!!

sfas



Kommentarer
Postat av: Jennie

Åååh du måste skicka bilder sen :D

2009-06-10 @ 13:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0