Never forget who you are little star!

Idag åkte jag in till stan eller snarare till pappas jobb.
För att träffa en kille som kände nån som hyrde ut lägenheter i Falkenberg
Fast det visade sig att huset som han bodde i var ett stort hus på 200 kvm och 6 rum.
Och just nu var dom bara 3 stycken som bodde där.
Han som kanske är 24, en till kille som förmodligen är lika gammal och en tjej som är 19.
Alltså finns det plats där till med mig.
Och det var tydligen ett jätte fint hus med bastu och 300 meter till vattnet.
Jag tycker det låter helt perfekt!!
Kan ju inte bli bättre!
Är lite långt att åka hela vägen dit ner igen för att kolla på det.
Men ska be honom skicka lite bilder.
Jag tror iaf det blir bra!

Håller på o tvättar så det luktar sköljmedel i hela lägenheten!
Pappa & Annika tycker det luktar äcklig, jag tycker det luktar gott!

Imorn blir det packa och städa.
För det är så jävla tråkigt att komma hem till en stökigt rum.
Sen på onsdag åker jag hem till Mimmi och sen ner på stan för att shoppa det sista och växla pengar m.m.
Och på torsdag åker vi!!!!!!!!!!! 14:35 går planet. Vid 7 tiden landar vi i Malaga!
För 3 veckors sol och bad! MUUUUUUUUUMS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0