Its like this and like that!

Oj oj oj . sliten trött sliten o mer trött..
Igår var en hård dag!
Ställde klockan på 8 för att kunna vara inne i stan vid 10 och möta Nettan & Andrea.
Vi skulle till skärholmen och handla.
Jag var tvungen att hitta det sista inför studenten.
Det gjorde jag. Och OM jag blev förvånad.
Jag har hyffsat stora tuttar. Och har en längre tid
haft 80 c ungefär men har även klagat på att tuttarna aldrig sitter där dom ska.
Så igår var vi inne på Triumph för att hitta en riktigt bra bh som sitter som den ska och passar under outfiten.
Det slutade med att jag fick med mig en 80 F .. fattar ni F :O
Och jag har gåt runt med c kupor. Helt fucking sjukt!
Iaf så provade jag bhn med den tröjan jag behövde och det såg ut som shit så jag var tvungen att gå tillbaka och byta den. Men först hade vi varit på Twilfit och kollat efter andra. Och där hittade jag en fin och skön i 80 e. Så jag köpte den istället. Och det känns riktigt bra! PUST! För tro det eller ej men det är fan inte kul att ha så stora tuttar..
Först det första är det jävligt svårt att hitta en bh, och för det andra är dom ofta skit tråkiga och fula och sen är dom förjävla dyra med. Skulle föredra att ha en riktig c tutte. Fast det skulle nog inte passa min kropp.
Aja, nu vet man det iaf och problemet är ur vägen!

Vi sprang iaf runt där och provade säkert 100 par skor i olika färger och höjder. GOOSH! Va snyggt det är det klackar.
Inom 5 år ska min sko samling bara bestå av högklackat! Haha.
Efter ca 7 timmar åkte vi hem till mig för lite chill/tjejmiddag.
Efter ett tag kom även Zandra. Vi käkade och sen satt vi ute på verandan/balkongen till sent på natten och lyssnade på musik snackade rökte vattenpipa och bara mös.

dhh


ff


cbc

dg

cb

Kommentarer
Postat av: nett

Galet trevlig dag det var igår :)

tack så mycket :)

2009-06-02 @ 18:14:50
Postat av: Zandra

ja du hihi jag fattar fortfarande inte att du gått omkring med fel storlek så länge ahaha :)



Jätte mysigt :) det får vi ta och göra om :)

2009-06-03 @ 00:09:49
Postat av: Andrea

Super bra dag/kväll :D Att vi gör om de!

2009-06-03 @ 10:26:40
Postat av: Jennie

Jag har ju sagt jätte länge att du har större än c kupa! :D visst känns det helt annorlunda med e bh i rätt storlek och den sitter där den ska?! :D

2009-06-03 @ 13:05:32
Postat av: Lowa

VERKLIGEN! Till er allihopa!

2009-06-03 @ 18:07:30
URL: http://lowaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0