VÄSTKUSTEN!

SHIT SHIT SHIT!
JAG KOM IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Typ lyckligast i världen, livet går bra.
Har tänkt rätt mycket den senaste tiden, bla på hur stor vändning jag gjort i mitt liv.
Från att inte ha brytt mig ett shit om skolan ett haft ett liv som var på väg åt helvete.
Till en topp elev med MVG betyg och stora drömmar och mål i livet.
Och från alltid ha en snubbe eller fler runt omkring mig plus en massa problem till att egentligen inte bry mig ett shit om dom.
Förutom på den fysiska nivån. Dom tar bara upp min tid just.
Tid som jag kan lägga på så mycket viktigare saker.
Jag har min fina vänner och mina observera två familjer som är mitt stöd.
Visst finns det svåra stunder o negativa saker i nästan allt.

Men jag är verkligen lycklig!
Hoppas bara jag gör rätt nu och att det blir som jag tänkt mig!

puss!


Kommentarer
Postat av: Emma&Linus

GRATTIIIIIIIIS!you made it like we knew you would!!.. puss

2009-06-04 @ 23:25:29
Postat av: Andrea

Grattis gumman!! Hoppas du kommer trivas :)

2009-06-05 @ 13:50:06
Postat av: Josefin

grattis! :D

2009-06-05 @ 17:01:25
URL: http://lillhjartat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0