Adiemus!

Hmm...
Min blogg är kanske inte den mest välbesökta.
Andra-tredje dagen hade den sin topp.
Då var det rätt många, Men det var väl såna som kollade in den bara för att se om det var lästvärt/intressant/nåt att lägga nån minut på varjde dag.
Dom flesta av dom verkar bestämd sig för att det inte var det.
Gooosh, vilket misstag dom gjorde. För är inte min blogg grym så säg!
Men iaf, då undrar jag. Ni arma stackare som stannar kvar, och läser min blogg nästan varje dag.
Vilka är ni? Några vet jag om. Men jag kommer inte upp i det antal som besökarna visar.
Så lämna gärna en kommentar så man får sig ett hum!

Nu ska jag sova.
Måste till skolan för att plocka undan efter yrkesbeviset.
Som jag förresten klarade!
(Ni som missat det på facebook)

Sån här musik ligger låångt upp på min lista.
Tycker det är så jäkla skönt och harmoniskt att lyssna på.
Fyller mig med lugn och lycka på nåt sätt.
Ska somna in i min sköna säng och funderar ännu lite till på livet.
För det är ungefär det enda som funnits i mitt huvud dom senaste dagarna.
Fan, nu måste man ju bli vuxen? Go natt...


Kommentarer
Postat av: Nettan

Du vet att jag är en av dina läsare iaf Lowa :)

inne varje dag för att kolla :)

2009-05-11 @ 06:40:14
Postat av: Andrea

Läser varje gång jag sitter framför datorn ;D

2009-05-11 @ 15:23:15
URL: http://andreaisaksson.blogg.se/
Postat av: Andrea

Läser så fort jag sitter vid datorn ;D

2009-05-11 @ 15:27:14
Postat av: Elin

2009-05-12 @ 13:15:49
URL: http://elinarmour.blogg.se/
Postat av: Elin

Glömde själva kommentaren...

JAG LÄSER! :D

2009-05-12 @ 13:16:41
URL: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0