Good Night!

Jag är hemma.
Eller egentligen kom jag hem vid 6 tiden.
Men massa annat onödigt shit har tagit upp min dyrbara tid.
Slutade med att jag fick sova en halvtimme inatt och försov mig nästan.
Suttit 13 timmar i en bil fram och tillbaka ner till Varberg alltså.
För en intervju på 1,5 timme.
Den gick iaf bra känns det som!
Vi ska få svar redan nästa vecka på om man kommit in eller inte.
Förhoppningsvis kommer man in och då flyttar man förmodligen till Falkenberg.
Men det är ingen ide att hoppas på för mycket, då blir man inte besviken.
Jag lyckades sova nån timme i bilen men är fortfarande riktigt trött så nu ska jag i säng.
Go natt med er mina fina vänner!

Kommentarer
Postat av: chrissie

JÄKLAAR va mycket du har skrivit sen jag va inne och kollade :D Har iof inte suttit vid datorn på flera, flera dagar. Söta skor du hittade, skitsnygga ju Lowisen :) Hoppas du får positivt svar från skolan så du får göra de du vill. :)

Vi får höras snart igen <3 Pussen Pussen på dej <3

2009-05-26 @ 17:41:18
URL: http://chrisswi.blogg.se/
Postat av: Lowa

Haha var det länge sen du var inne eller?

Såå mycket skriver jag inte! ;P

Tack så mycket! Har tvekat endel om jag verkligen ska ha dom, om dom verkligen passar till studenten! Men det blir nog dom ändå.

JA det får vi absolut!! PUSS SÖTISEN ;) <3

2009-05-26 @ 19:43:12
URL: http://lowaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0