Nattsvart.

Forgive me mr,blogg for i have sind.
Jag är lat, latare än latast.
En riktig dålig bloggare.
Mina topp drömmar är nog bara att glömma.
Men jag har varit så jäkla trött efter tävlingen och över huvudtaget senaste tiden.
För er som missat det så kom vi på 2a plats.
Helt jävla underbart!!

Idag är en dålig dag. började bra med slutade sämre.
Är så trött på att alltid på höra massa skit, alltid få massa skit kastat över en.
Inget uppskattas, det är bara dålig saker.
Inget jag säger eller gör passar dig.
Det är som att du snackar och bråkar bara för att ha nåt att klaga på.
Egentligen är det du som ska buga vid mina fötter för att allt du fått mig att utstå under hela min uppväxt.
Men, det skulle aldrig funka. Är ingen ide att ens säga nåt sånt till dig.
För du kommer bara vända det till nåt jag gjort fel.
Jag är trött på det här. riktigt jävla trött.
På att du ska skälla på mig och jag ska vara ledsen flera gånger i månaden för att du inte har en jävla aning om vad du håller på med.
Jag längtar så jäävla mycket efter att flytta.
Hoppas så jävla hårt på att jag kommer in och kan flytta.
Sköta mig själv igen, som jag gjort i princip hela mitt liv, tills du kom in och trodde du hade koll.

Usch fan , you make me sick.

Jag saknar min Mamma.
Min fina lilla älskade Mamma!
Du är faktiskt bäst & jag vet hur mycket du försöker!!
Jag älksar dig!!

god natt.



Kommentarer
Postat av: Elin

Äntligen?

Väntat länge på att få se honom? :P

2009-05-19 @ 10:49:38
URL: http://elinarmour.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas saker löser sig gumman.. du vet vart linus och jag bor :) <3

2009-05-19 @ 14:18:59
Postat av: Lowa

Tack Emma, och jag är tacksom om du inte säger nåt.

2009-05-19 @ 22:22:39
URL: http://lowaa.blogg.se/
Postat av: Lowa

Och nej Elin, Men du ska alltid vara så jäkla hemlig! ;P

2009-05-19 @ 22:23:15
URL: http://lowaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0