Pula?

Ärligt asså!
Faaan va tråkiga ni är.
*Alla mina tusentals läsare*
Ni kommenterar ju aldrig?
Ska ni envisas med att läsa min otroliga blogg så får ni ta o kommentera lite bättre! ;)
Haha skämt o sido, skärpning ok?!

Kom hem vid 4 tiden idag. Efter en toppen gårdagskväll & dag hemma hos Mimmi!
Men massa mat, onyttigheter & snack!
Ögonbrynen är btw jättefina!

Av någon anledning är jag på party humör!
Åååh vad jag skulle vilja vara 27 så jag kunde komma in på Golden HIts. som har ja, 27 års gräns :S
Whats the deal? Massa härlig 80-tals musik. Mmmm-mm-m... me like!

Här kommer iaf lite mer Madonna & en annat jäkligt härlig låt!





 



Kommentarer
Postat av: Elin [Freakshow]

Ska man få kommentarer måste man ju kommentera själv också? :P

2009-05-24 @ 01:15:01
URL: http://elinarmour.blogg.se/
Postat av: Lowa

Men du blir ju bara sur över mina kommentarer! ;O

2009-05-24 @ 15:43:14
URL: http://lowaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0