Perle de Karibik!

Jag vill egentligen lägga upp massa bilder och berätta om mina dagar för er.
Jag fotar ju allt jag gör, med tanken att visa upp det.
Men jag antar att jag inte riktigt har orken?
Har som vanligt tusen miljoner saker i huvet. Och just nu har jag not gått för långt med.
Varför ska jag alltid ha så bråttom med allt? Tänka 100 steg framår direkt, istället för att ta det lite lugnt och vänta och se vad som händer.
Ibland blir jag så trött på mig själv. But i guess thats me.

Så ni arma stackare som fortsätter att logga in här varenda dag och hoppas på en glimt i mitt liv, förlåt!
 Jag ska försöka ta upp det ordentligen igen.
Nästa vecka börjar iaf praktiken.
5 veckor på Blomsterbörsen Garden här i Falkenberg.

 puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0