Rummet!

Ja men titta, tredje.
Otroligt, men ska jag ha en chans på bloggtoppen så ska det vara minst 8 om dan.
Och det känns faktiskt lite saftigt! haha

Jag har iaf tagit tummen ur röven och fotat mitt rum.
Resten av huset är stökigt och usch så det tar vi en annan dag.
Men här iaf mitt rum!

sffs
Ett utav hörnen.
Har fortfarande en massa små skit framme som jag inte riktigt tagit tag i och fått undan.


vxv
Andra delen av den sidan, som sagt. små skit.

vcxvc
Min lilla uteplats där bakom dörrarna.
Det är dock sjuktläskigt på kvällarna. haha

vvx
Och så andra sidan. Älskar garderoberna och värmen i golvet. Haha.
Jämför med mitt gamla rum i sthlm är det här ett palats! I like it!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Det var ju jättemysigt Lowa. Vill också!

2009-09-27 @ 11:59:43
Postat av: Nelima

Men 8 om dagen klarar vi väl? ;)

2009-09-28 @ 12:55:13
URL: http://nelima.blogg.se/
Postat av: Pascale

Lowa skit fint rum ju ! hahaha defan trippelt som ditt här hemma haha eller ska vi säga siris rum ^^

Puss hoppas alla e bra med diig (K)

2009-10-04 @ 22:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0