14 september!

Jag har tänkt på det själv, men nu fick jag skäll så då var det bara att ta tag i mig själv och uppdatera mera!

Såå hur allt här nere på västkusten undrar ni?
Det funkar bra! Trots lite drama, en till flytt långa ganska jobbiga dagar i skolan så är det bra. Jag trivs!
I skolan är det full rulle heeeela tiden.
Vi håller i princip bara på med blommor då vi bara har 3 olika ämnen.
Materiakunskap, Företagsverksamhet & Floristdesign.
Så förutom en halvdag i veckan då vi pratar siffror, affärsideer & loggor så är det växter för hela slanten.
Man lär så mycket nya saker hela tiden,och det fokuseras mycket på eget tänkande. Tänk vidare, tänk nytt!

Västkusten är undebar, blåsigt men underbart som sagt.
Dock är kommunaltrafiken den absolut sämst jag någonsin varit med!
Och jag har bott i lilla byn järvsö! Men typ en tiondel så mycket folk som här.
I torsdags fick jag t.ex ta taxi hem, förstår ni? Behöva ta taxi hem för att sista bussen går 16:22.
Och när den bussen inte ens kommer finns det inget alternativ.
Men men, antar att man kanske är bortskämd med 500000 olika bussar, tunnelbana & pendeltåg m.m.

Men i allt mörker finns det ljus!
Jag bor i ett helt underbart hus och jag har kul och trivs med dom jag bor med!
OCH imorn ska hela klassen till Göteborg för en Inspiations kväll med Per Benjamin, Johan Pettersson & Heidi Mikkonen!  Få ännu mer nya roliga ideer äta god mat snacka skit och ha en förmodligen trevlig kväll.
På onsdagen ska även klassen ut och äta tillsammans! 

Första veckorna i framför allt det andra huset gick det inte en natt då jag hade somnat innan 3. 
Vilket gjorde mig extremt trött och jag blev sjuk så kom efter i princip direkt i skolan.
Vilket var väldigt tråkigt, nu komer jag hem från skolan vid 5 tiden somnar ofta efter nån timme och vaknar igen vid 9-10 tiden och är fortfarande ganska trött. Vilket känns otroligt skönt. för sömn och min säng är det bästa jag vet och nånting ja verkligen behöver. 

xczx

Har fortfarande inte tagit bilder på hela huset. Men det kommer, jag lovar!
Här iaf min egna lilla uteplats. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Therése

Ser jätte fint ut! Måste få komma och kolla någon dag! :P

2009-09-14 @ 22:35:12
URL: http://thasaresen.blogg.se/
Postat av: Jennie

2009-09-15 @ 10:00:38
Postat av: Jennie

Åååh det ser jätte fint ut, det lilla man ser! :)



Nu får du skriva lite varje dag så vi vet att du lever! :D

2009-09-15 @ 10:01:37
Postat av: Pascale

Hahahaha lowa dä kan vi göra grejer hahah :P

2009-09-18 @ 20:55:00
Postat av: Anonym

Hahahaha lowa dä kan vi göra grejer hahah :P

2009-09-18 @ 20:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0