Your love is king..

Igår tog jag eftermiddagen ledig från skola för att flytta.
Så från och med igår bor vi nu i det nya finare fräsigare najsigare huset.
Its wuuunderbar.
Men iom att vi igår och idag skulle göre en par uppgift.
Arrangemang med massa (tusen) olika saker man skulle tänka på så blev det lite knasigt.
Cilla som jag egentligen skulle vara med var istället med Therese eftersom emelie som hon egentligen skulle vara med inte var där. Så idag fick jag göra denna uppgift själv!
Mindre kul, men nu är det iaf gjort!
Idag efter skolan åkte jag och mötte upp "familjen" så åkte vi till Ullared.
Såå mycket som behövs köpas, och köpte det gjorde vi. Men mer behöver vi dock..
Ska ta tag i mig själv i helgen och fota huset så ni får se hur det ser ut osv.
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR golv värmen i mitt rum!
Så jävla skönt dessa kyliga mornar.

Jag är trött och sliten och snurrig och alla möjligt..
Köpte även millenium triologin idag så nu tänkte jag lägga mig och läsa dom, igen!
i bakgrunden spelas sade...

puss!

Kommentarer
Postat av: Paulina

re: jo,jo. men det här va värsta bakfyllan och dage efter vi varit i arshias lokal va min värsta baksmälla :D haha

2009-09-07 @ 23:15:25
URL: http://colaburk.blogg.se/
Postat av: Lowa

Hahaha ok!! :)

2009-09-08 @ 22:06:39
URL: http://lowaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0