ze lizt.

Hahah så typiskt mig, istället för att ta det lugnt och ta lite i taget kör jag på stenhårt direkt.
Andra inlägget idag! hahah

Inte mycket till inlägg kanske, men en liten inblick i mitt liv just nu.

Brukar du komma i tid: Ja, fast även om jag försover mig 5 min så kommer jag 2 timmar sent nuför tiden. Falkenberg värdelösa kommunaltrafik.
Vad hade du i din mun senast: En cigg.
När mår du bra: När jag är med den jag tycker om.
När blev du fotad senast: Fotad & fotad. jag fotade mig själv igår.
Hur känner du dig nu: Trött,lite ont i huvet, snurrig. Men glad.
Kan du laga mat: Haha alltid tyckt jag varit sämst, men sen jag flyttade hemifrån har det blivit bättre och bättre.
Vad pluggar du: KY - Florist.
Vad tycker du om fötter: Usch!
Är du smart: Jag tycker jag e rätt smart ja.
Vad har du på dig: Gråa mjukisar och svart linne.
Är du aktiv i skolan: Ja, kunde dock bli bättre.
Vad saknar du: SIRI!
När och varför grät du senast: Inatt, satt på msn med Buske och pratade om tiden i hälsingland. Och hur jävla glad jag blev på stundenten när jag vände mig och och där stog hon och Carina. Blev helt nostalgisk!
Var det pinsamt att svara på det: Nej, men för nåt år sen hade jag inte svarat.
Hade du en bra kväll igår: Haha har haft bättre.
Din favoritdryck på morgonen: Vatten.
Vad ska du göra i sommar: Långt dit.
Är du nöjd med ditt liv: Ja, efter omständigheterna. Men jag strävar alltid efter nya saker, har alltid nya mål och önskningar i mitt huvud. Som just nu, det är helt propfullt med tankar och vad fan jag ska göra av mitt liv och vad egentligen vill.
Vad vill du jobba som: Blommor?
Har du tråkigt just nu: Ligger i sängen och njuter ev Jasons vackra stämma.
Vad gör livet värt att leva: Kärlek, its the big thing!
Vad i livet ångrar du: Det är inget jag kunde fått ogjort.
Är du musikalisk: Hahaha, beror på vem man jämför med.
Vad lyssnar du på för musik: JASON!!
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Njaee.
Är du bortskämd: Haha nej.
Är du trött: Kan alltid sova.
Vad gör du imorgon: Skol arbeten.

Din första
Operation: Har aldrig opererats.
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: August.
Första priset: Vann ett cdskivs fodral i unt (Uppsala Nya Tidning) när jag var 10 typ?
Eller så var det nr jag vann ett påsk ägg på 2 kilo på Ica Maxi! ha
Första sporten du började på: Dans
Första husdjuret: Kanin
Första semestern: Minns inte.
Första konserten: Urf 2003?
Första kärleken: Joakim.

Favoriter:
Filmer:  Komedier.
Tvprogram: Oj? Kollar inte så mycket på tv.
Musik: JASON; annars reggae.
Drink: Peach Martini, Vodka lime.
Kroppsdel (på kille): Håret.
Sport: Sex?
Plagg: Jeans.
Skola: Kläppa.
Bok: Paulo Cohelo - Alcemisten.

Just nu:
Äter du: Inget.
Dricker du: Inget.
Ska du: Fortsätta ligga här.
Lyssnar du på: Haha gissa en gång? tjatigt.
Väntar du : Ett paket!
Tittar du på: Skärmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0